zavřít

Hlavním úlolem pro nás bylo vytvořit silné podvědomí pro začínající e-shop na sociálních sítích a českém internetu. Také jsme se starali o dodatečné úpravy a konzultace ohledně webových stránek.

popis projektu

Na tomto projektu jsme začínali pracovat někdy kolem začátku července 2017, nejdříve jen na menších úpravách webových stránek a e-shopu. Byla potřeba udělat nějaké změny na jejich designu, a to co nejrychleji. Všechny požadavky, změny a podobně jsme díky naší velmi flexibilní pracovní době vyřešili v průměru tak do 3 hodin. Zatímco velké většině ostatních firem by takovéto požadavky trvaly vyřešit klidně i dny.

Klientovi jsme následně nabídli i správu jejich profilu na sociálních sítích. To by mimo jiné znamenalo i velikou výhodu oproti jejich konkurenci, která stále investovala velikou část jejich rozpočtu do služeb jako reklamy na Google. Klient souhlasil. Během poměrně krátké doby se nám podařilo vytvořit silné podvědomí o jejich značce, přesně mezi lidi, kteří spadají do jejich cílové skupiny. Dokázali jsme totiž velmi přesně filtrovat uživatele na základě jejich příjmu, rodiného stavu či byliště.